Allergivänligt påskris

Halloj! Hoppas ni har fint väder och njuter av lördagen.
Jag har varit ute på en pytteliten promenad till affären, för någon hade lyckats ta det sista Bregottet, och det blir så tråkig frukost utan det.
Har hunnit baka två plåtar fröknäcke, varav den första blev bränd, blä. Hatar vår ugn som bränner så himla ojämnt!
Nu har jag också fixat till lite påskris i en vas, ett allergivänligt sådant.



Med en pollenallergisk dotter har jag aldrig kunnat ha björkriset i vatten, så man får hitta på andra alternativ :-)

Nu är det dags för en lite längre promenad och kanske en kaffe latte i solen.
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken bra idé med påskäggen i men med en liten tvååring får det garanterat inte vara ifred. :-)

Svar: Haha, jag tror dig! Köpte sånt godis för att jag vet att mina "ungar" inte gillar det, hehe!
Helena Nygrund

2014-04-12 @ 18:52:10
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Den där Victoria

Men så fiffigt och fint att ha påskriset sådär. Fyllningen i vasen dunstar väl samma takt som om man skulle ha haft vatten i den va? ;)

Ha en fin söndag!

Kram Victoria

Svar: Hoppas jag var så pass fiffig att jag valde godis de inte är så glada i 😉
Helena Nygrund

2014-04-13 @ 10:14:25
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0