Aningens avundsjuk idag

Jag har sett både på Facebook, Instagram och bloggar hur mysigt alla haft idag.
Det är lätt att känna sig ensam och bli lite avundsjuk när "alla" andra är samlade. 
L har jobbat sen i morse och kommer hem imorgon, för bränder kommer det alltid att bli vare sig det är långhelg eller ej.

Tur att vi hade vår lilla påskmiddag igår, när hela familjen var samlad.
Vi började med en läskande Mimosa (apelsinjuice och mousserande), och sen gick vi all in med sill, lax och lammstek.
Lyckades dock inte få tag på den traditionella memman, men det var nog lika bra, så mätta som vi blev.



Idag har vi inte gjort många knop, mer än en snabbis till affären, jag gick och tjejerna turades om att åka med waveboarden.
De hade någon plan om att jag skulle prova brädan också, men det lyckades jag krångla mig ur, hehe.

Ikväll har vi tittat på film, och sen blev det en omgång yatzy, vilket jag förlorade stort.

I morrn när hela familjen är samlad igen, hoppas jag att det är lite mer fart på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0