Firad så det stod härliga till

Gårdagens födelsedag var nog den bästa på många år, för oj vad jag blev firad av familjen.

Här kommer min härliga kväll i några bilder.

När jag kom hem från jobbet blev jag "beordrad" att klä av mig och krypa ner i badet. 
Jag fick välja om jag ville bada själv eller ha sällskap, och självklart valde jag en trevlig badkompis (hihi, det behövs inte mycket vatten när två vuxna personer klämmer ner sig i ett badkar).
I karet låg en stor, rosa och härlig badbomb som såg ut som en tårta.
Jag blev serverad champagne (med jordgubbar) och supergoda krustader med olika fyllningar.

Efter badet fick jag slappa i soffan medan det fixades mat.
Emma underhöll mig med härlig musik på Youtube.


Jag tittade på fina födelsedagshälsningar som "trillat" ned i brevlådan.


Presenter från mina älskade tjejer: söta trosor, nytt gellack (i färgen Baby blue), och tandkrämen Brilliant smile som jag önskat.


Av Lasse fick jag ju det underbara bordsuret på morgonen.

Sen blev jag serverad lite löjromstoast till förrätt.


Och till varmrätt blev det oxfilé, hasselbackspotatis, sparris och ett suuupergott Amaronevin.

Till efterrätt blev det en irish coffee och babbel till sent in på natten.


Idag var jag riktigt "trött i mössan", hehe, och det var sjukt jobbigt att bestiga Hammarbybacken på lunchen, men har man lovat sin kollega så har man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0