Veckans schema

Morrn morrn på er!
En ny vecka börjar, och den kommer att gå snabbt nu när måndagen försvann.
I morse lyckades jag komma iväg och simma, hör o häpna, och det kändes så otroligt skönt efteråt.
Och i morgon blir det en liten utgång med några härliga tjejer.
På torsdag har jag dejt med tvättstugan, inte skitkul men helt ok, och nästan lite meditativt :-)
På fredag är det dags för skojigheter, för då är vi ett gäng som äntligen ska gå och se den omtalade showen Priscilla på Göta Lejon.
Och på lördag eller söndag ska jag och Emsingen gå på loppis.
Det blir med andra ord inga problem att få tiden o gå den här veckan.
Solen skiner och jag hoppas ni får en härlig tisdag!
Kramis 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0