I see love

Halloj!
Efter jobbet idag stack jag till Skrapan för att leta byxor.
Jag gick lycklig ut från Monki med ett par coola byxor i påsen, och endast 60 kr fattigare, helt ok pris om ni frågar mig :-)
Sen blev det en snabbis inne på Hemtex, där jag investerade i två satinunderlakan, mina livs första.
(Tack för presentkortet kära föräldrar).
Eftersom jag bäddade rent igår, så får jag vänta lite med att prova de nya lakanen. Den som väntar på något gott...



Kände mig glad och tillfreds på vägen hem, så glad att jag såg kärlek på marken.


När jag kom hem körde jag igång med middagen (Linas kasse), och dagens rätt var: Lammfärsburgare med koriandersalsa och morotsslaw.
Det var verkligen supergott!

Nu ska jag lägga mig, eller i alla fall försöka komma i säng på rätt sida om dygnet.
God natt på er!



Kommentarer
Postat av: Home2tiny

Jisses 60 spänn för ett par byxor, vilket kap. Önskar dig en mysig o skön påsk vännen. Kramisar Tina

2014-04-16 @ 23:11:52
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0