Limousinservice

Hej på er, här sitter nattugglan uppe och dåsar framför dumburken. 
Blev så glad när jag upptäckte att ett gammalt avsnitt av Fest hos Bagge-Wahlgren visades på tv, ett som jag missat.

Har haft en skön och rolig fredag med mycket skratt.
Det första stora skrattet fick jag när jag hämtades i centrum efter jobbet.
Där stod "limousinen" framkörd för vidare färd mot Citygross och inhandling av ingredienser till kvällens middag.

Där framme satt en snygging till chaufför, och hennes lillasyster bredvid.
Men det var inte det jag skrattade åt.


Det roliga var det här, som jag såg när jag hoppade in där bak, två glas (riktiga glas) med iskallt vitt vin, hihi.
Här skulle det firas stort att vi äntligen har vår egen chaufför :-)

Senare på kvällen kom ett gäng härliga tjejer hem till oss, för att fira Tess som fyllt 18 år, och sen blev det utgång för dem. 

Och nu är det hög tid för mig att krypa ner i bingen.
En härlig lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0