Megaloppis

Hej på er! Har haft en så härlig helg, med fantastisk show, god mat, vackert väder och ett loppisbesök.
Hade sett någon reklam om att det skulle anordnas en megaloppis i Solnahallen i dagarna två.
Så igår passade jag och Emma på att besöka loppisen. Man tog 30 kr i inträde  (vilket jag i och för sig inte gillar), men det var bara att gilla läget.
Det var två jättehallar fyllda med bord, kläder, prylar och människor.
Emma som är klädtokig fyndade en del billiga "paltor", själv tittade jag inte alls på sånt.

Det här är bara det ena "rummet".


Jag hittade två fina retrogalgar med nitar, och kommer leta vidare efter likadana i alla möjliga färger.
Dessa köptes av olika säljare.

Jag som älskar plåtburkar kunde inte motstå denna, och den kostade bara 5kr.


Min favoritklänning från Indiska, och kimonon från Kate Hudson-kollektionen på Lindex förärades de nya galgarna.

Nu längtar jag till nästa loppisbesök redan, hihi.


Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Härlig med loppis men skumt med inträde, det går väl till någonting bra får vi hoppas.

Kram Victoria

Svar: Det är nog Sthlm i ett nötskal tyvärr. Ååh vad jag vill springa på loppis på "landet" och fynda... Kramis
Helena Nygrund

2014-04-28 @ 12:20:29
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0