Bara för att det är onsdag

Dagens "happening" skedde i provrummet på Stadium.
Där står man, blottad, och ägnar sig åt sin favoritsysselsättning, att prova bikini (fan vad jag hatar att prova bikini) när någon plötsligt sliter upp dörren. Inte trevligt!
Tidigare, när jag själv skulle gå in i provhytten tittade jag lite försiktigt i nederkanten av dörren så att inga fötter syntes, och vågade sen öppna. Alla jobbar inte på samma sätt helt enkelt :-)

Senare blev det lite onsdagslyx framför en film 
(har ju inte sett karln sen i söndags, och vi som umgåtts 24/7 i fyra veckor).
Nu är det hög tid att packa badväskan, och sen krypa till kojs.
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Man undrar hur folk tänker ibland. Jag har också varit med om att någon slängt upp draperiet när jag var som mest avklädd - borde vara uppenbart att det är upptaget när draperiet är fördraget men inte för alla verkar det som. Kan vara svårare att se om provrummet är upptaget om det är dörrar som går långt ner eller högt upp så att man inte kan se under eller över.

Jag kollar brukar noga om det finns någon i provrummet innan jag går in och öppnar dörren försiktigt om jag skulle missat att det var upptaget. Man känner sig inte alltid så bekväm i klädprovningen speciellt om det man provar sitter som ett korvskinn fast man tagit största storleken...

Hoppas du hittade någon bikini som passade - det är alltid problem med att hitta någon som man tycker sitter snyggt på den icke (längre) så unga och slanka kroppen.

Jag blir avundsjuk på onsdagslyxen - är själv alltid så lat när det kommer till middag efter att jag jobbat en hel dag så det brukar bli enklast tänkbara (mackor eller dylikt för det mesta).

Ha en bra dag!

Kram
Sofia

2014-08-07 @ 13:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0