Here we go again

Jag tittar in en snabbis, för första gången på över fyra veckor, och säger hej.
Den här semestern har varit väldigt nyttig för mitt internetberoende, för de två första veckorna när jag var i Finland hade jag inte ens möjlighet att surfa, blogga, facebooka och allt det där.
Och under de följande två veckorna, när jag hade chansen, struntade jag i det ändå. 
Dessvärre har jag knappt tagit några kort heller, men några ska jag väl lyckas klämma fram här under veckan :-)

Idag var alltså min första arbetsdag, och trots att jag var trött som en gnu lyckades jag masa mig ned till badet vid 06.00.
Döm om min besvikelse när jag kommer fram och ser att alla mina simkompisar står kvar utanför, då personalen från Medley som skulle öppna tydligen låg kvar hemma i sängen, snyft.
Så det var bara att knata hem igen, med svansen mellan bena :-(

Men hör och häpna, jag fick ett ryck på kvällen och gav mig iväg på en femkilometers springtur.
Röd som en nykokt kräfta och bultande ådror i pannan, men ack så nöjd med mig själv.
Jag har ju trots allt semestrat, festat och slöat i fyra veckor.
Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Aga

Härligt jobbat!
Trodde nästan du slutat blogga... 🙀
Men så dök du upp igen. 😀
😘

Svar: Det var nödvändigt med lite semester från etern, men nu kör jag igen 😀
Helena Nygrund

2014-08-05 @ 23:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0