Långvarigt förhållande med Mirabelle

Den här lilla kompisen har jag haft i närmare 25 år, helt galet.
Köpte den för en femtiolapp ungefär, och den håller än.
Min Mirabelle är en liten batteridriven noppapparat, och den är helt suverän.
 
 
 
Jag tyckte att Tessans munkjacka, som hon inte haft mer än några månader, såg så trist ut med alla noppor.
Fram med Mirabelle, och ni ser ju skillnaden efter att jag kört en liten stund på ena sidan av jackan.
Görs det ens apparater som håller så här länge nu för tiden?!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har ett förhållande med OBH Nordicas noppabortapparat. Dock inte så långvarigt som ditt med Mirabelle. Jag hoppas mitt förhållande med OBH Nordica kommer vara lika länge.
Det är irriterande när man köpt nya kläder och så kommer det noppor efter någon vecka, med då tar man fram sin lilla vän och plagget blir som nytt.
Nej man gör nog inte så bra grejor längre - affärerna måste sälja nytt och tillverkarna göra nya grejor så ekonomin går runt.....

Ha en skön kväll och gratta "gamlingen" L som fyllde år i helgen!

Kram
Sofia

Svar: Haha, jag hälsar honom! Kramis
Helena Nygrund

2014-08-25 @ 17:54:14
Postat av: JUNITJEJ

Vilken skillnad!

Svar: Ja visst blev det 😀
Helena Nygrund

2014-08-27 @ 20:22:10
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0