Lite vardagligt kaos

Halloj!
Idag när jag och L skulle ut och springa ville Emma följa med.
Den ungen har ju en riktigt bra grundkondition sen många års fotbollsspelande och dans, hon till och med stannade och fotograferade lite medan vi flåsade vidare, hihi.
Efter halva turen började det att regna rejält.
Regnet var i och för sig ganska skönt, men det var jobbigt med sminket som rann in i ögonen (nej jag sminkar mig inte innan träning, det var liksom kvar sen jobbet).
 
Snygging va, hehe!
 
Strax efter vi kommit hem levererades Linas matkasse.
Snacka om kaos när vi gick igenom ingredienserna, för ingenting stämde.
Efter mycket funderande hit och dit kom jag fram till att man glömt vad man packade för kasse efter halva tiden.
Vi har Inspirationskassen, men fick recepten till den Vegetariska upptäckte vi, men kassen innehöll några ingredienser till vardera kassarna, suck.
Men mitt i antiklimaxet lyckades vi i alla fall koka en vegetarisk tomatsoppa som var helt ok, men inte vad vi sett fram emot.
Förvisso ett riktigt i-landsproblem, men vi har ingen aning om vad vi ska koka ihop av denna "soppa" i morgon.
Grejen med matkassen är ju att man ska slippa tänka på sånt :-)
 
Jag är i alla fall mätt, och nu har jag färgat håret, och imorgon blir det klippning hos frissan.
Måste ju se något så när representabel ut på onsdag när jag ska på Golden Hits :-)
 
Sov gott godingar! Nu ska jag lägga mig och läsa en ny bok av Mari Jungstedt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Ett riktigt måndagsexemplar av matkasse alltså, tur att ni kunde improvisera lite.

Kram på dig finis!

Svar: 😘
Helena Nygrund

2014-08-26 @ 08:47:10
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: ✰ EpiicBlonde ✰

Fin blogg du har :D

Svar: 😊
Helena Nygrund

2014-08-27 @ 22:23:00
URL: http://fames.se/epiicblonde/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0