Modigt värre

I morse var jag verkligen inte modig när store Tor mullrade och viftade med Mjölner.
Att simma ute i spöregn bekommer mig inte det minsta, men när det är för nära mellan blixt och åska, ja då stannar jag hemma, och så gjorde jag i morse.

Någon som däremot är modig (nästan lite dumdristig, hehe) är personen som bad mig ta hand om dessa bedårande väskor, och sen buda iväg dem nästa vecka.
Han visste inte att jag "går igång" på sånt här ;-)



Visst är de fina! 
Vilken tur att jag hinner njuta av min utsikt i ytterligare några dagar, innan dyrgriparna ska börja showa.


Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Fiiiina väskor, hur ska du kunna slita dig från dessa sen?

Svar: Jag vet vart de tar vägen och vilken show de ska vara med i, så jag får väl helt enkelt hänga ofta på Golden Hits i höst 😀
Helena Nygrund

2014-08-07 @ 15:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0