Ny tröst

Usch, jag har verkligen inte längtat efter den här veckan men nu är den här, och på onsdag sker det, fortsättningen med min rotfyllning :-(
 
Vilken tur att jag fick den här söta kompisen av fina Katarina idag :-)
Den gulliga och gosiga ugglan får trösta mig på onsdag.
 
Förutom tandläkaren händer en hel del annat den här veckan; Jag o L ska ut och springa, jag ska på möte i Göteborg, jaga present till L som fyller år på lördag, en frukostshopping på H&M mm. Så dagarna kommer att gå i ett huj!
Men en dag i taget...      :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - Strawberry Dreams

Usch och fy för rotfyllning... kommer ihåg när jag gjorde det. Men tänk, det är skönt när det är gjort, och det går ju ändå hyfsat fort. Hoppas du får en fin vecka annars!

Svar: Tack söta!
Helena Nygrund

2014-08-19 @ 11:18:04
URL: http://www.strawberrydreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0