Sista veckan i harmoni

Det är så himla sorgligt, det är min sista vecka med utomhussimningen :-(
Snart är min sommarharmoni över, och det gäller att hitta något annat som får mig att må bra.
Därför har jag, som tidigare bara sprungit lite på löpband, börjat springa ute ett par kvällar i veckan.
Får börja lite försiktigt så inte benhinnorna säger ifrån, och förhoppningsvis öka senare.
Igår var det en sån där fantastisk kväll, och även om det var skitjobbigt, var det ändå helt magiskt att springa längs stranden och jag fullkomligt njöt av stunden.



Vi har fantastiska vägar i Solna och det gäller att inte trampa snett i någon liten gräsoas, hehe.


Idag är L, som varit i Sala och jobbat i staben för storbranden, hemma igen, så skönt.
Dagens gemensam-lagade middag blev cajunkryddade drumsticks med äppelslaw och sweet'n sour potaties.

På torsdag sticker L till Sala igen, och det är löpardag för mig, så inget matsvullande då :-)

Nu te och film innan läggdags.
Godnatt finingar!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Strawberry Dreams

Vad härligt att du satt igång att springa! För det om något är harmoni och lycka för mig. Så fridfullt att gå ut och ta sig en runda och bara njuta och låta flåset jobba. Heja heja!

2014-08-13 @ 13:32:09
URL: http://www.strawberrydreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0