Alla Hjärtans-present

Ingen har väl missat att det är Alla Hjärtans Dag idag, och jag hoppas att ni får en kanonfin dag med en massa värme och kärlek <3
Jag har gett presenter till min familj, jag bjuder mina kollegor på lite godis o frukt idag, och när jag fick mail från Lindex om Min Stora Dag slog jag till direkt på detta armband.
Vilket superenkelt sätt att hjälpa, och du får ett gulligt litet smycke på köpet.
Detta är en riktig win win situation och sånt gillas.
 

MinStoraDag

 

Tusentals barn i   Sverige har en tung vardag som de flesta av oss aldrig mött. De är svårt   sjuka och tillbringar ofta månader på sjukhus. MinStoraDag finns för att förverkliga de här   barnens önskedrömmar.
 
  Drömmar och att ha något att se fram emot, glädjas åt och sen minnas kan ge   välbehövlig styrka. Ju mer pengar som kommer in till MinStoraDag desto fler   barn får chansen att få sina drömmar uppfyllda och känna sig ovanligt   vanliga för en stund.
 
  Lindex skänker hela beloppet till MinStoraDag (exkl. moms).
 
  
 

 

Kommentarer
Postat av: maria at inredningsvis

Vilken SJUKT fin tanke :) jag hoppas att du haft en fin Alla hjärtan i helgen.

Ny post ute....hur man hittar drömmattan :)

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

Svar: En kelimmatta har jag velat ha länge, de är så himla fina. Kram
Helena Nygrund

2014-02-16 @ 13:27:09
URL: http://inredningsvis.se/akta-matta/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0