Jag dissar färg

Hej på er!
Någon mer än jag som sitter bänkad och väntar på Mello?
Dagens delfinal kommer nog att bli mycket bättre än förra veckans tror jag.

Idag har jag avslutat ett litet "pysselprojekt" som faktiskt pågått i tre veckor. 
Fast det är inte så avancerat som det låter, det är bara bristen på dagsljus som fördröjt det hela.
Första helgen hann jag inte klart, och helgen efter var jag bortrest, men idag har jag i alla fall kunnat utnyttja ljuset.

Dessa ljusstakar har jag haft i flera år och jag tycker jättemycket om dem.
Jag har däremot tröttnat på den röda färgen, plus att allt smält stearin som rinner ned i dem syns genom det röda glaset.




Jag har nog sprayat ljusstakarna i säkert 20 omgångar för att täcka den röda färgen.
Nu är de svarta, blanka, fina och jag är supernöjd.


Kommentarer
Postat av: Bakom dörr nr. 11

Jätte fina...färg kan verkligen förändra.

Trevlig söndagkväll.
Kram Pia

Svar: Tack snälla! Kram
Helena Nygrund

2014-02-23 @ 19:31:34
URL: http://piajohansson72.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0