Materiell kärlek vid första ögonkastet

Jag vet inte varför, men jag blev "totalförälskad" i dessa skor direkt jag såg dem.
Jag bara måste till Scorett och prova dessa pumps/stövletter från Novita.
Måtte de vara oerhört fula och obekväma i verkligheten, för de kostar 1500 kr, huvaligen vad dyrt.
Men så här står det på Scoretts hemsida:
 
"Att italienska skor är världsberömda är inte konstigt. Italienare har tillverkat skor i generationer. Där är det ett hantverk och en passion. Novitaskor är italiensk design och kvalitet av högsta klass. Novita är skor i skinn med fantastisk komfort och passform och därför helt oemotståndliga för dina fötter."
 
Inte oemotståndliga för mina fötter hoppas jag... :-)
 
Kram kram
 

Kommentarer
Postat av: Emma

NEJ! TANTSKOR! KÖP INTE!

Svar: Haha, du är i alla fall ärlig Emma :-)
Helena Nygrund

2014-02-22 @ 15:39:14
URL: http://elmyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0