Ikea och Mello

Igår var det fullt ös, och enda dagen under helgen som L var hemma.
Vi åkte till IKEA och köpte upp oss på en massa ljus, och jag fick äntligen en sänglampa.
Sist vi var på det blågula möbelvaruhuset fanns det bara en lampa kvar av modellen vi ville ha, men nu hade de fått in fler.
Jag undrar varför jag inte såg en endaste människa jag kände på IKEA förresten, för jag är övertygad om att halva Stockholm var där igår. Herre gud vad mycket folk det var!
Åkte till syrran och satte på en lugnande kopp kaffe, och efter en stund kom halva hennes familj hem, medan andra halvan var hos frisören, hihi.
Sen åkte vi och handlade mat, och jag köpte även svart sprayfärg till ett litet projekt jag tänkt på länge. Bilder kommer när jag är klar...
Vi åt god mat, öppnade en flaska bubbel som vi njöt av till Mello.
Den enda låten som berörde mig var Sanna Nielsens, och hon gick till final, tjohoo.

Idag har jag haft tvättstugan, och när jag var klar med det firade jag med en liten glass och tittade på Så ska det låta.




Snart dags att sussa och göra sig redo för en ny arbetsvecka, och längta till fredag, för då sticker vi med bästa vännerna till Sunne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0