Mycket tårar

Idag har det varit en del blandade känslor...
Började morgonen med att gråta när jag läste ett upprörande blogginlägg, från en fin människa som blivit illa behandlad.
Efter jobbet stack jag till Lindex och mötte upp två fina tjejer, för att gå på VIP-kväll. 
Vi bjöds på champagne, musik spelad av en DJ och 20% rabatt på allt i butiken.
För mig blev det inte så mycket mer shoppande än en T-shirt och hårfärg.
 
helena
Bara en liten påse med mig hem som synes :-)          (bild lånad från Louises blogg)
 
Efteråt gick jag och bästa Louise till Gallerian och satte oss på EspressoHouse en stund, och tog en fika. 
Vad skönt o mysigt att sitta där och prata, när det var så lite folk i farten precis innan stängningsdags.
När jag kom hem var det precis time att titta på Jills veranda.
Då kom tårarna igen, för i detta avsnitt träffade Jill salig Kristian Gidlund.
Denna resa till Nashville var den sista Kristian gjorde, innan den jä*la cancern tog honom.
 
Ett vackert program, mitt i allt elände, där Jill hjälper Kristian att beta av ett gäng grejer han vill hinna göra i Nashville.
 
Hoppas många såg detta program och fick sig en liten tankeställare, om hur viktigt det är att vara rädda om varandra, ta vara på livet och att leva i nuet ❤️
 
Massa kramar till er alla!
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Åhhh, programmet med Kristian var bland det finaste och starkaste jag sett på länge, jag blev lika berörd som när jag hört hans sommarprat och intervjun med honom i Värvet. Kristians mjuka stämma, dialekt och hela hans väsen är så himla berörande. Fina fina människa.

Kram Victoria

Svar: Jag instämmer till 100% ❤️
Helena Nygrund

2014-02-27 @ 07:52:20
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0