Nurse Helena

Hjälp vad fort veckorna går, redan fredag i morgon!
Den här helgen blir det inga stordåd, då L säkerligen kommer att ha ont i sin axel och behöver ta det lugnt.
Men skönt ska det bli med helg i alla fall.

Idag invigde jag t-shirten jag köpte på Lindex-eventet igår. Luftig, skön och sitter inte åt kring mina inbyggda "airbags", eller" volanger" som Mia Törnblom kallar dem, hehe.


Även mina dyrbaraste "juveler" är på idag. #fuckcancer och #minstoradag

Ha en fin torsdagskväll!
Själv åker jag hem och tar hand om nyopererad make.



Kommentarer
Postat av: Home2tiny

Men hallå sköna böna, den t-shirten står det Tina på också, får allt ta en sväng inom Lindex i nästa vecka. Ta hand om din gubbe o hoppas han inte har alltför ont. Ha en skön helg vännen o tack för dina ord hos mig. Kramisar Tina

Svar: 92 är det året jag blev gravid första gången, ett underbart år ❤
Helena Nygrund

2014-02-27 @ 22:24:32
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0