Vardagslycka för mig

Hej på er!
Vilket vinterlandskap man vaknade till i morse, alldeles vitt och vackert.
För min del hade gärna våren fått komma, men det är ju faktiskt februari och inte ett dugg konstigt att det snöar.
Allt är bättre än när det blåser och småregnar på tvären.

Tack och lov är jag en väldigt positiv människa (vädret till trots) och "letar" ständigt efter vardagslyckan, men idag behövde jag inte ens leta.

Igår var det dags för den tredje rätten ur Linas inspirationskasse, lax, risotto och sallad.
Varken jag eller L har någonsin varit speciellt förtjusta i risotto, men det här receptet kommer definitivt att läggas i pärmen med favoriter.


Dagens vardagslycka: Lunchen på jobbet och rester från gårdagens supergoda middag, mums.

Vad har du "hittat" för vardagslycka idag?
Kram Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0