Bästa nyårsafton

God fortsättning på er fina!
Jag tror alla är överens om att vi ska göra år 2014 till ett fantastiskt år.
Någon mer än jag som var seg igår?
Den första dagen på nya året, när större delen av befolkningen har lovat en massa om sundare vanor och god kost, mer träning osv, men där lika många vräker i sig pizza eller andra onyttigheter, hehe.
Vi var inte bättre vi, utan gick "all in" på Max Hamburgare :-)
 
Men gårdagens seghet och soffläge var så värt, då jag hade en fantastisk nyårsafton.
Jag åkte ju själv ut med bussen till våra vänner, eftersom jag ville hinna gå ut på promenad medan det fortfarande var lite dagsljus ute.
 
Suddig bild (och tyvärr den enda från nyårsafton) på det söstaste fågelradhuset, som jag såg på promenaden.

När vi kom tillbaka, efter närapå en timmes svettig promenad, hade resten av min familj också kommit.
Då var det dags för en avkopplande bastu, till den ljuvliga doften av lenkkimakkaran som låg inlindad i folie på aggregatet och tillagades. Så jäkla gott med korv och senap i en bastupaus.
 
Det var ingen hejd på lyxen denna dag, för efter bastun var det dags att krypa ner i jacuzzin ute i trädgården.. Det hade blivit mörkt, och vi låg i det varma badet, tittade upp på stjärnorna och sippade på lite champagne.
 
Vi åt supergod middag, umgicks, och vid midnatt gick vi ut och skålade och sköt raketer.
En sån där underbar och festlig dag, när man aldrig vill gå och lägga sig, hihi, men vid 5-tiden på morgonen insåg vi äntligen att det var dags att kasta in handduken.   :-)
 
Tack goa härliga S & F, ni är helt underbara <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Förstår att ni hade ett fantastiskt nyår, bastu, tunna, god mat o bästa sällskapet kan bara inte bli bättre. Önskar dig en härlig start på 2014. Kramisar Tina

2014-01-02 @ 17:25:44
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0