Hundraåringen...

Jag har sett på Facebook att än den ena, än den andra sett filmen Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, och idag var det äntligen min tur.
Vi har försökt komma iväg flera gånger, men inte lyckats få tag på biljetter, men av en händelse fick jag en inbjudan förra veckan av DHL, som jag snabbt tackade ja till.
 
Röda mattan (en liten i alla fall, hihi) var utrullad.
 



Vi togs emot av stiliga killar, tända ljus och mysmusik i bakgrunden.
 

Det bjöds på supergoda miniwraps med Skagen- eller laxfyllning.
 
 

Ett par glas gott bubbel importerat från Barcelona slank ned också :-)



Sen högg vi in på varsin popcorn och läsk till filmen.
En superrolig film med fenomenala Robert Gustavsson i huvudrollen.
Jag gick hem med en helt annan känsla än efter filmen i lördags, en glad känsla!
 

Kommentarer
Postat av: Em

Åh, så kul att få gå på bio!

Svar: Ja och en härlig start på veckan!
Helena Nygrund

2014-01-14 @ 08:07:00
URL: http://directioon.blogg.se
Postat av: Tina

Mysigt att gå på bio, gär det på tok för sällan, blir att man gosa ner sig i soffan istället, lathet kan man också kalla det.....100-åringen vill jag gärna se, verkar hur rolig som helst. Kramisar Tina
Ett stort grattis till din vackra dotter i efterskott:)

Svar: Jag vet, vi går också jättesällan på bio, kanske ett par gånger per år. Nu blev det två gånger på tre dagar, hihi. I lördags var vi ju "utkörda" och gick med biobiljetter L fått i julklapp från jobbet, och igår var det ett gratisevent, så det gäller att passa på.Kramis H
Helena Nygrund

2014-01-14 @ 09:21:47
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Susanna i Oslo - mamma till Melwin

Vad kul, den vill jag också se! :D Den visas här i Norge också men svårt med barnpass när vi inte har våra familjer här.

Kul med snittar och grejjer, var det premiärvisningen? :)


Svar: Hoppas ni får barnvakt snart så ni kan se filmen. Önskar att jag blev bjuden på en premiär, men det här var inte så dumt heller. Inbjuden av DHL, som jag ofta bokar frakt med på jobbet.
Kram H
Helena Nygrund

2014-01-18 @ 19:09:04
URL: http://fruroeim.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0