Lite starstruck

På mitt jobb omges jag av kändisar var och varannan dag, och när de kommer till kontoret för möten eller för att "repa" är de mina kollegor precis som de jag jobbar med dagligen.
I min värld är man inte viktigare för att man är en sjukt bra sångerska än om man jobbar på exempelvis ekonomiavdelningen.
Men nu är jag för första gången lite starstruck eller snarare sjukt stolt, för jag känner och jobbar med en VÄRLDSMÄSTARE!!!
 
Vår underbara kollega och vän Aga har i helgen tagit hem världsmästartiteln i modern linedance!
Hon vann i World CDF, hur häftigt är inte det!!!??

(Hoppas att du inte blir arg Aga, för att jag lånade din bild, men jag är ju så stolt! Puss <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Gulle dig Helena!!!!
Tack för de fina orden!
Puss

Svar: Det är ju sant! ❤
Helena Nygrund

2014-01-07 @ 17:24:22
Postat av: Tina

Verkar som ett riktigt spännande jobb du har o få vara kollega med en världsmästare wow alltså, jag hade varit sjukt stolt. Kramisar Tina

Svar: Ja herre gud, vad stolt jag är! Känner att läpparna åker upp i ett större leende när jag ser henne 😀
Helena Nygrund

2014-01-08 @ 21:04:45
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0