Skitdag kräver sina rosor

Bastun vid badet är trasig sen i fredags, och idag fick vi reda på att det kan ta upp emot två veckor innan leverans av nytt aggregat sker :-(

Jag har inte sovit ordentligt på över en månad pga värk i munnen, käken, bihålorna. 
Igår blev det för mycket för mig och jag ringde i panik till tandläkaren.
Fick en tid idag, och det var sista tiden innan min tandläkare stängde för sommaren.
Jag kom dit och hoppades att det bara skulle behövas penicillin eller något, men tandläkare Jörgen påbörjade en rotfyllning på mig :-(

Efteråt gick jag hem och grät, och när jag lugnat ned mig, skjutsade L mig tillbaka till jobbet.
Jag jobbade undan en del, trots att jag var så bedövad att jag knappt kunde se med ena ögat.
När jag skulle gå hem spöregnade det och jag hade inget paraply :-(

Jag tyckte så synd om mig själv att jag köpte mig en bukett med rosor.

I morgon är en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Men gumman då, stora kramen skickar jag dig

Svar: Tack söta ❤️
Helena Nygrund

2014-07-02 @ 14:22:59
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Hanna Karlsson

Men fy vilken dag. Hoppas din morgondag blir mycket bättre!

Svar: Tack fina!
Helena Nygrund

2014-07-02 @ 23:22:45
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0