Både vinst och förlust

Efter jobbet rusade jag in på Apoteket strax innan de stängde.
Eftersom jag var för snål, eller kanske osäker, på en ny och ganska dyr ansiktscreme på flygplatsen i Edinburgh, bestämde jag mig för att inte ha dåligt samvete, och direkt köpa min favorit hemma i Sverige (alla små gratisprover från Amelia, Tara osv var ju slut, hihi).
Men av olika anledningar har jag inte hunnit fixa min creme till facet.
Så idag när jag kom in precis innan stängning och frågade efter Cliniderm, sade man att den utgår ur sortimentet.
Apoteket hade några grejer kvar och de såldes för halva priset.
 

Gissa om jag blev lycklig när jag hittade min dagcreme på extraprisbordet!
När även nattcremen fanns för en billig penning, fick jag ju båda för priset av en.
Så glad!  :-)
Men vad ska jag ha för klet i fejan när dessa är slut?  :-(
 
Natti natti på er finisar!
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Helosan!? 😘

2014-06-07 @ 00:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0