Julmingel och "En jävla massa hits"

Igår hade jag en sån himla trevlig onsdag, som började med glögg och slutade med en jävla massa hits :-)

Trot eller ej, men igår var jag på ett härligt julmingel på Golden Hits, där vi fick en försmak av julen 2014.
Klart att granen stod så rosa och grann i stugan, hihi.
Och självklart sjöng våra fantastiska artister vackra och roliga christmas carols. 







Vi bjöds på glögg, pepparkakor och "6 smaker av jul".
Här är några av godsakerna, och på den sista bilden är min absoluta favorit.
Det är en hemmagjord sill med pepparrot och lime bl.a, serverat på hårt tunnbröd. (Jag har lyckats tigga till mig receptet, och kommer göra sillen till midsommar, för den var så jäkla god).
 
Efter julminglet gick jag och mina kära ekonomikollegor ner en våning för att se showen En jävla massa hits.


"Cosmopolitan-brudar"


Sammetslen och god sparrissoppa.


Torskrygg, brynt smör, och annat smått o gott.


Förföriskt god crème brûlée.
(Den vill jag INTE ha receptet på, för då kommer jag antagligen äta ihjäl mig).

Härlig show med "en jävla massa hits" (många rent nostalgiska vad mig anbelangar), varvat med god mat och vin, bästa sällskapet och underbara personalen på Golden Hits, så var onsdagskvällssuccén ett faktum. ❤️


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Jag trodde först att jag hamnat i arkivet eftersom det stod julmingel... Ser ut som en rolig kväll i alla fall.

Svar: Hihi, ja man kan tro det med mitt knasiga jobb :-)
Helena Nygrund

2014-06-13 @ 21:29:31
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0