Lämnat fängelset

Halloj på er! Här har det inte hänt mycket, för jag har suttit klistrad vid min "padda" med lurarna i öronen och plöjt igenom hela första säsongen av Orange is the New Black. Sablars vad bra den serien är! 
Men nu lämnar jag fängelset ett tag innan säsong 2 drar igång.

Just nu är jag ensam (L jobbar natt, E är på Summer Burst och T sitter vid sin dator) och har gjort i ordning lite "lördagsgodis" i form av: hallon, nektarin, vattenmelon och lite brieost. Och till det dricker jag mitt favoritbubbelvatten Loka Strawberry Icecream.
Hoppas ni njuter av lördagen också!




Kommentarer
Postat av: Sofia - Strawberry Dreams

Alltså... Orange is the new black.... visst är den grym??? Älskar den. Helt sjukt galet konstig, men asbra! Ska snart hugga in på säsong två här hemma :).

Svar: Jag har tyvärr inte netflix så jag får vänta ett tag på säsong 2, snyft...Kram
Helena Nygrund

2014-06-16 @ 12:17:05
URL: http://www.strawberrydreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0