Nu är det jul igen...

Blev lite nostalgisk i morse på väg hem från badet, när jag såg denna fina bänk:
 
Jag minns: hinderbana, balansgång, sockeplast, äcklig och svettig gympasalslukt, lagindelning osv, vissa minnen trevligare än andra, men helt klart nostalgifeeling :-)
 

Ikväll blir det en helt annan feeling, en väldigt avlägsen sån känns det som, för jag ska på julmingel på Golden Hits.
En försmak av vad som komma skall julen 2014 :-)
 
Men sen ska jag även äta gott och se den vanliga showen "En jävla massa hits".
 

Blir en bra onsdag det här!
 

Kommentarer
Postat av: Fd Bredkilsbacken

Såg att ni tidigare hyrde en stuga över en helg!
Undrar om ni skulle vara intresserade av att få disponera ett hus 2,5 mil norr Norrtälje?
Nära havet!
Kravet är att klippa gräsmattan. Ingen hyra.
En hyfsad båt finns också om det känns rätt.
Med vänlig hälsning
Leif


Svar: Bra att veta, kommer att ha det i åtanke! Mvh Helena
Helena Nygrund

2014-06-11 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0