Slapparhelg

Hej hej!
Strax är ännu en helg som gick i rasande fart över.
Det är äntligen mars och jag hoppas denna månad kommer att bjuda på mer sol än februari gjort, kan den ens skina mer sällan...

När jag kom hem i fredags blev det en stund med lite tryffelsalami, ett glas vitt och blädder i en ny tidning, så slappt och skön avslutning på en arbetsvecka.




Vi har eldat i vår öppna spis, en sån där härlig flyttbar "möbel" som är en fantastisk lösning för oss som inte bor i villa.
Det enda problemet är att spisen alstrar så himla mycket värme i vår redan varma lägenhet, att man aldrig kan elda några längre stunder.


Vi dammade av vårt Buzz-spel och tävlade lite.


Idag har vi haft tvättstugan, och i väntan på första omgången tog jag och L en promenad och hann även med en fikapaus på Grodhavet.

Ännu en omgång fröknäcke bakades, och vi har även hunnit äta upp det :-)

Ikväll blev det Nobels testamente på tv, och en balja te.
Nu är det dags att bädda med nytvättade lakan innan jag själv kan släng mig i sängen.

Godnatt på er fina!


Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Det ser ut som att ni har haft en mysig helg.

Ha det bäst!

Kram

Svar: Tack sötis! Ja ibland är det skönt att ta dagen som den kommer och inte ha så mycket inplanerat.
Kramis
Helena Nygrund

2014-03-03 @ 09:39:53
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0