Kate Hudson for Lindex

Dagen som började så bra fortsatte likadant.
Jag och Katarina stack tidigare från jobbet för att gå på ett litet event, och vi älskar såna, hihi.
Idag var det lite smygpremiär med visning av Lindex nya vårkollektion Boho Remix som släpps i morgon, och som söta skådespelerskan Kate Hudson är frontfigur för.
 
En halvtimme innan Lindex öppnade för föranmälda vipmedlemmar var kön ringlande lång.
 

Men ingen fara, för jag och Katarina stod näst längst fram, hehe.
Vi vet hur det går till på såna här tillställningar, så vår strategi var att gå direkt och rycka vår storlek av kläderna vi ville prova. 
 
Alltså inte börja med att gå till bordet där det delades ut gratis smoothie.
 
Här står jag och plockar ihop det jag ska prova.
Den här bilden hittade fina Louise på Aftonbladets modesida The you way, (Sofis mode).
 




Vår plan funkade utmärkt och jag köpte dessa tre som jag spanat in tidigare på nätet.
(Bilder på kläderna är lånade från Lindex hemsida).
 
När vi kom ut från provrummet var det redan lång kö och folk stod som hökar och kollade vad man hängde tillbaka, så att de kunde haffa det plagget.
Haha, en tjej kom fram till mig och frågade om inte jag var på förra eventet (alla känner igen apan eller!?)
 
När man handlade fick man en fin sjal (i färgen cerise som t-shirten jag köpte) och ett Essienagellack i valfri färg, som alla matchade den nya kollektionen.

Sen kunde vi i lugn och ro dricka vår smoothie och lyssna på söta Sofi Fahrman, som valt ut sina favoriter bland kläderna.
 





När Sofi var klar var det dags för Linda Sundblad att riva av ett par låtar.
 

Men först berättade även hon lite om sin klädstil.
 
När jag och Katarina gick hem blev de sista vipkunderna avbockade på listan och kunde komma in i butiken (phu, skönt att vi var där i tid).
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Åh, så fina kläder du köpte, gillar verkligen färgerna på dom. Ja du har väl svart bälte på såna där tillställningar kan jag tänka mig ;).

Kram kram

Svar: Hihi! Jag tackar ja till allt sånt som kan liva upp vardagen lite 😀 kramis
Helena Nygrund

2014-03-19 @ 05:41:39
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Hanna - Min vardag som trebarnsmamma

Vilket roligt event. Kläderna ser jättefina ut!

2014-03-19 @ 16:08:52
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jättefina kläder, var och tittade själv idag - hann inte in på Lindex igår - så jag "sprang" runt idag och letade efter blusen med tofsarna men den var slut överallt. Köpte en klänning och kjol istället...

Ha en trevlig fredag i morgon!

Kram Sofia

Svar: Vita blusen med tofsarna var verkligen superfin, men jag och vitt...en dålig ekvation. Kram
Helena Nygrund

2014-03-20 @ 18:16:18
Postat av: Home2tiny

Köpte en blus o funderar på en av klänningarna, blev besviken på en del plagg, men mycket som var fint....Ska på Lindexevent nästa vecka, men här i Halmstad tror jag inte att kön ringlar lång utanför....Kramisar Tina

Svar: Å vad skönt att slippa hysterin! Kramis
Helena Nygrund

2014-03-20 @ 19:40:28
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0