Ljuvlig första del av fredagen

Vilket underbart väder Stockholm bjuder på idag! 
Redan i morse när jag gick till jobbet strålade solen, och jag blev på toppenhumör.
Utanför vårt hus stod en jättecool tjej i full mundering och blåste allt grus in mot mitten av gångvägen, så när man kommer hem kanske gatorna rentav är sopade, allra bästa vårfeelingen.

Utanför tunnelbanan delades det ut kaffe och en ursäkt om "stök" i Solna.
Att det var Solnas moderata styre som "fiskar" röster såg jag först senare. Men gratis kaffe är alltid gott, hehe.

Dagens lunch gjorde mig inte heller ledsen, hihi. (Under allt det gottiga ligger det quinoa som mättar ordentligt).
 Lucys salladsbar i Hammarby Sjöstad gör mig aldrig besviken.

Nu är det bara resten av fredagen kvar, inklusive min fredagslatte på väg hem från jobbet, mums.

Ha en superhärlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Home2tiny

Hoppas du haft en riktig toppenhelg vännen o att du fått njuta av det vackra vädret. Kramisar Tina

2014-03-30 @ 21:57:35
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0