Massa blomster fredagen till ära

Vilken helomvändning det blev, från vit vacker vinter till vårsol, blåst och torra gator på ett par dagar.
Ja vårt svenska väder fortsätter att ge oss något att prata om (hata eller älska, hihi) och möjligheter till otaliga statusuppdateringar på Facebook, Instagram osv.
Jag trotsar all sorts väderlek, för har jag bestämt mig för att ha klänning, så har jag det oavsett om det är vackert väder eller drivis och snöstorm :-)


Förra veckan var jag på Indiska och köpte den här härliga och blommiga tunikan. (Bild lånad från Indiskas hemsida).

Idag har jag den fina på mig.
Har ingen tjusig outfitbild att bjuda på (vågade inte fotografera mig i helfigurspegeln på jobbet), men jag lovar att jag känner mig lika fin som "Indiskas tjej".

Hoppas ni får en fantastisk helg nu vänner!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0