Sol o shopping

Idag har jag känt mig extra glad, och mycket beror nog på att jag var på en trevlig frukostshopping i morse, plus att jag hann se solen i några minuter.
Den efterlängtade solen som jag hoppas få se lite mer av i helgen.

I morse var det jag och Katarina som var på H&M:s vipshopping, med tillhörande frukost från EspressoHouse.
Dagens happening skedde i Ringen vid Skanstull, och den H&M-butiken har jag knappt varit i. 
Jag hittade både supersköna sneakers, byxor och lite annat smått o gott.

Nu är det dags att sussa och drömma söta drömmar, så godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: LYFTMER

Härligt! Godnatt på dig! :D

2014-03-07 @ 01:25:51
URL: http://Lyftmer.se
Postat av: Bakom dörr nr. 11

Visst blir man glad av både shopping och solsken. Nu hoppas vi att temperaturen håller i sig.
Kram Pia

2014-03-08 @ 22:31:44
URL: http://piajohansson72.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0