Steninge slott

Hoppas ni har njutit av helgen! 
Även om det varit rätt kallt, så har i alla fall solen visat sig från sin bättre sida, så härligt.

Idag när Emsingen skulle ut och övningsköra bestämde vi oss för att åka och fika vid Steninge slott.

Emma kollar in allt godis :-)







Så mycket fint, och jag skulle lätt kunna göra av med en massa pengar...

Emma bland sköna skyltar.


Lite utförsäljning på övervåningen, men jag höll i plånkan, hehe.


Dags att fika, men inga sötsaker för mig. Har uppehåll och "får" inte äta sött förrän min födelsedag.


En "liten" keramikpjäs.


Verkligen "pytteliten" med tanke på att minisen Emma (drygt 180 cm över havet) får stå på tå för att nå upp :-)


Mot slottet...



Vårt nya hem! ;-)


Så nyfikna...






Dags att åka hem, och påsen är "fylld" med lite souvenirer: Godis till  Emma o Tess, och lite härlig bastuolja.

Det var en så mysig och skön eftermiddag, och vi är sugna på att besöka ett nytt slott nästa helg.


Kommentarer
Postat av: Hanna - Min vardag som trebarnsmamma

Mysig utflykt!

Svar: Ja och bästa chauffören hade vi 😊
Helena Nygrund

2014-03-17 @ 11:24:25
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Den där Victoria

Vilken härlig utflykt och jag kommer gärna och hälsar på er i ert nya hem sen :)

Kram Victoris

Svar: Haha du är så välkommen! Liknar erat "lilla" casa ju 😀. Kramis
Helena Nygrund

2014-03-17 @ 21:29:23
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0