Suverän måndag

Halloj!
Måndag brukar inte vara den roligaste dagen i veckan, men den här dagen blev ju riktigt bra.
När jag slutade jobbet kom L och mötte mig vid T-banan, och så gick vi en halvtimmes svettig powerwalk innan vi gick hem för att fixa middag.
Vi behövde inte vänta länge innan budet kom och levererade vår efterlängtade matkasse.

Det här är andra gången vi har Inspirationskassen från Linas matkasse.


Fyllde köksbänken med idel fräscha råvaror, och sen satte vi igång.
Det är alltid så roligt när jag och L lagar mat tillsammans, och vi är ett sånt jäkla bra team i köket (vi är däremot inte kompatibla framför spegeln i badrummet, hehe).

Dagens rätt: Färsbiffar med citron- och timjansås samt rostade rotfrukter.

Färsk timjan är normalt inte någon favorit, men attans vad god såsen blev.
Och nu har jag stora förväntningar på morgondagens rätt. Längtar redan tills vi ska fixa den.

Nu blir det snart lite garv till Hasselhoff-En svensk talkshow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0