Shoppinglycka

På fredag morgon är det äntligen dags för lite frukostshopping på H&M igen, och på Hamngatan som har den trevligaste butiken enligt mig.
Katarina är på semester utomlands, så henne får jag klara mig utan, men förhoppningsvis får jag härligt sällskap av Aga och Magda.
Alltid trevligt att smarra i sig frukosten tillsammans med någon, innan vi går åt olika håll för att shoppa loss.
 

Jag kanske inte blir så här lycklig på fredag, som när Maria, jag och Sari gick bananas inne på Primark i Edinburgh!
 
Även killarna hittade till Primark!
Till och med shoppinghataren L handlade lite, men då han smugglat ner sina inköp i "ryggan", tvingade vi honom, mot visst motstånd, att hålla i fotografens (Fredriks) påse, hehe.
I en match klassar ju Primark lätt ut H&M, men nu är jag hemma och då blir en frukostshopping på H&M en härlig ljusglimt i tillvaron.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Å, jag gillade Primark men min sambo var inte lika förtjust men sen gillar han inga affärer alls heller :-)

Svar: Min kära make hatar att shoppa, så jag blev riktigt förvånad att han handlat lite. Han blev väl medtvingad av de andra killarna, hehe. Kram
Helena Nygrund

2014-05-23 @ 16:17:01
URL: http://mildarabarber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0