Som jag längtar...

Nu är det så nära vår resa till Edinburgh som vi bokade i höstas.
Förutom att umgås med härliga vänner, kanske svinga en öl eller två, så är det faktiskt detta som jag verkligen ser fram emot:
 
 
Det var min dotter Emma som förra året berättade att det ska finnas en "underjordisk stad" i Edinburgh, som förstördes av pesten.
Sen dess har jag inte kunnat sluta tänka på de pesthärjade och stängda gatorna djupt under Edinburgs Royal Mile, och nu har jag sålt in denna turistattraktion så bra inför våra vänner, så det är bokat och klart, hihi.
I slutet av nästa vecka sticker vi, and I can´t wait!   :-)
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Åh, vad roligt, vilken upplevelse det kommer att bli, kul med lite annorlunda resmål och attraktioner.

Kram Victoria

Svar: Ja vi är lite konstiga och gör inte alltid som alla andra, hihi.
Kramis
Helena Nygrund

2014-05-02 @ 15:59:11
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Aga

Kul! Jag har varit därnere, så häftigt.

Svar: Har du?! Du måste berätta för mig sen!!!
Helena Nygrund

2014-05-02 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0