Vårruset 2014

Här sitter jag i soffan, nybadad och ganska nöjd med mig själv.
Har haft en helt fantastisk helg med familjen i Sundsveden, men det får jag återkomma till i morgon.
Idag har jag sprungit Vårruset, och är supernöjd med min tid (31,04 min), med tanke på att jag tränat...0 gånger.
Första kilometern var jobbig, men gick ändå på någon sorts grundkondition, men övriga fyra kilometer gick på ren jä*la envishet, hihi.

Kändes som om alla 7000, eller hur många vi nu var, skulle kissa samtidigt. 

Nu kör vi! 




Det är ju det här som är själva grejen med Vårruset och som gör att jag tar mig runt, picknick och mys med kollegorna. Synd bara att det var så himla kallt ikväll.

Nu ska jag krypa ner i sängen, så god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Heja dig! Själv hoppade jag över vårruset i år, vi var så få från avdelningen.

Kram Victoria

2014-05-27 @ 12:47:01
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Maja

Underbart med Vårruset! Ångrade mig så mycket att jag inte var med i år när jag såg alla springa! Min ursäkt var att vi hade utbytesstudenter från Italien här då, men några andra klasskompisar sprang så borde egentligen ha gjort det också... Får köra på nästa år istället! Tiden du fick var riktigt bra ju ^^

Svar: Tack söta! Jag var inte ett dugg taggad, och är alltid så trött på måndagar efter att ha vänt på dygnet under helgen. Men är glad att jag tog mig i kragen ändå :-)
Kram
Helena Nygrund

2014-05-27 @ 16:24:07
URL: http://wereallstoriesintheend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0