Kan man få för många?

Sköna fredag, tjohoo!
Sitter på tåget på väg hem, och längtar som tusan efter att bara krypa upp i soffan, men först ska jag möta L och handla lite.
Men sen ska jag sätta mig ner och njuta av att helgen är här.
Och jag ska tända ljus, massor av ljus!
Fick lite inspiration på Instagram och fixade till två nya ljusstakar, för det kan man aldrig få för många av, eller hur! :-)
 
Det bästa med dessa ljusstakar är, att när jag tröttnat på dem, är det bara att ställa tillbaka vinglasen i skåpet och äta upp tomtarna, hehe.
 

Kommentarer
Postat av: Suss

Nej ljusstakarna blir aldrig för många ;) Det där var en annorlunda variant, tror inte att tomtarna hade fått vara ifred här hemma... Kram Suss

2014-11-21 @ 22:12:21
URL: http://www.hemmapasjuan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0