En sån där måndag

Usch och fy, den här måndagen var inte efterlängtad, och den startade verkligen som en sån där "klassisk skitmåndag".
När min klocka ringde i morse, och L egentligen skulle varit på väg till jobbet, såg jag att han låg kvar i sängen, så honom blev det en jädra rusch på.
Sen kom yngstingen upp arg som ett bi, för att hon bara sovit i tre timmar, och sen hittade hon inte sina nycklar. 
När hon stuckit iväg hade hon lyckats att få mig på riktigt dåligt humör, och jag är aldrig sur på morgnarna i vanliga fall.
Men jag hade också sovit urdåligt, för jag skulle till tandläkaren idag.
 
Jag blev i alla fall lite piggare när jag kom till jobbet och hittade en liten "discohörna" vid min arbetsplats :-)
 
Stack lite tidigare från jobbet för att hinna till "tandis".
 
Den där rotfyllningen jag påbörjade akut innan semestern, och som avslutades efter ledigheten skulle nu få sig en "krona".
Här har jag precis fått bedövning, och jag är så tacksam att sånt finns.
 
Rödmosig och bedövad, men väldigt glad och lycklig över att det är klart för den här gången.
Nästa vecka ska jag tillbaka och få kronan satt på plats, och det lilla "kalaset" med en tand har då kostat 12000 kr   :-(
 
Men imorgon är en ny dag och då blir det något skoj att se fram emot i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0