Nu har vi väntat länge nog

Vad ruggigt det har varit idag!
Jag klädde på mig alldeles för lite kläder i morse, och lyckades inte bli riktigt varm på hela dagen.
 
Jag tände till och med en massa värmeljus för att försöka få upp värmen på jobbet.
 
När arbetsdagen var slut mötte jag upp Tess och följde henne till frissan.
Hon hade så himla långt hår, att det knappt märktes att frisören klippte av mer än en decimeter, men attans vad fint o fräscht det blev.
 
Sen skyndade vi oss hem, för idag var det äntligen dags att prova vår egengravade lax.
 
Så värt väntan, mums!
 
Vi har tre bitar gravad lax kvar i fysen, men de kommer säkerligen vara slut innan jul.
Det blir till att grava ytterligare en omgång :-)
 

Kommentarer
Postat av: Home2tiny

Älskar lax o såå gott med egengravad lax, lyxmat. Ha en mysig helg finaste. Kramisar Tina

2014-11-08 @ 21:28:29
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0