Smuts blir fint med puts

Halloj på er! Nu har det gått en massa dagar igen mellan mina inlägg.
Vet inte varför tiden aldrig räcker till, men jag vet med säkerhet att jag skulle behöva lite fler timmar per dygn  :-)
Efter middagen i fredags satte jag igång med att putsa upp ett par kasserade kakfat.
 
Tänk att något så vingligt
 
och eländigt,
 
kan bli så blankt och fint med lite kärlek.
 
Och sen blev det ännu mera kärlek när bästa vänner, såna som ger en massa härlig energi, kom på besök.
Antipasti till förrätt, fondue med kött och grönsaker till varmrätt, och chokladfondue till efterrätt.
 
En härlig kväll i bästa sällskapet, gör att man orkar vara sitt glada jag ett tag till ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0