En smärre katastrof

Då var det måndag igen, och jag har i princip inget inplanerat denna vecka. 
Det blir faktiskt skönt att ta kvällarna som de kommer. 
Jag skulle vilja jobba med lite sprayprojekt, men då det är alldeles för blåsigt på balkongen har jag ingenstans att hålla till. 
Måste tänka ut någon smart lösning...
 
Igår kväll fick jag och L en rejäl promenad, då vi gick till Friends Arena och tittade på fotboll, AIK:s sista hemmamatch, och vi vann med 4-1 mot Åtvidaberg.
 
 
När vi kom hem skulle jag som vanligt tända upp med en massa värmeljus, och upptäckte...att de var slut!!! 
Total (i-lands) katastrof, för sånt får bara inte hända hemma hos mig .
Som tur är har jag i alla fall gott om vanliga stearinljus hemma 😀
 
 
Älskar trådkorgen jag hittade på Clas Ohlson, perfekt och snygg förvaring för mina stearinljus.
 
Men idag blir det till att ladda upp ordentligt med värmeljus.
 
Vad ska ni göra för kul i veckan?

Kommentarer
Postat av: Carita

Här blir det 2 ggr tandläkarbesök, influensavaccination samt pneumokockvaccination. Inte så glamouröst.

Svar: Ja då har du en del att stå i hör jag. Kram o lycka till med allt
Helena Nygrund

2014-10-27 @ 14:42:09
Postat av: Den där Victoria

Sånt som bara inte får hända, att värmeljusen tar slut alltså ;) . Vilken fin korg du hittat, Clas Ohlson har mycket "bra att ha saker" dom. Den här veckan är det mycket fixande i dotterns lägenhet, det mesta har kommit på plats så nu är det bara finliret kvar, roligt roligt. Sen har jag ett stycke svärmor att fira och så kanske det blir höstlovsbowling med grabbarna grus (sönerna alltså).

Kram kram

Svar: Fullt upp hör jag! 😀
Helena Nygrund

2014-10-28 @ 08:16:40
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0