Framme i Alicante

Vi var uppe tidigt i morse och pussade "ihjäl" våra tjejer, innan vi stack till Västerås.
Där blev vi bjudna på smarrig frukost av mamma och pappa innan de skjutsade oss till flygplatsen.
 
I den pyttelilla taxfreebutiken blev jag så kär i denna fina necessär, så den fick följa med mig.
 
På väg till planet och lämnar ett soligt Västerås.
 
Lasse, som hört att "Ryan" snålar in på bränslet, stod mest och höll koll på tankbilen, hihi.
 
Jag började läsa Fredrik Backmans bok nummer två.
 
 
När vi landat i Alicante och fått våra väskor, blev vi ståndsmässigt mottagna. Oj vad jag skrattade när jag såg vännerna med egengjorda namnskyltar :-)
 
I kväll har vi varit på en tapasrestaurang och ätit gott, och i morgon kommer fler av våra vänner hit.
Nu jädrar ska jag ladda mina "batterier" inför vintern!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Home2tiny

Guuud så härligt med sol o semester. Njuuut vännen o ta en drink för mig också. Kramisar Tina

Svar: Looovar att ta en drink åt dig puman 😘
Helena Nygrund

2014-10-12 @ 21:18:33
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0