Mest oglamorösa onsdagen

Det här inlägget är inget för känsliga människor, så stäng ner nu om du är det!
När jag kom hem från jobbet idag var Tess jättebekymrad och trodde hon förstört något.
Hon hade tappat upp ett bad, och när hon sen var färdig o drog ut proppen blev det översvämning i precis hela badrummet.
-Hur skulle det någonsin kunna vara ditt fel?! sa jag
Men så här är det att bo i ett hus som bara är ett år yngre än jag själv.
Brunnarna, eller rättare sagt stammarna är inte vad de borde vara (hoppas inte mina egna är lika igenkorkade bara, hehe).
Så det var bara till att kavla upp ärmarna, flytta badkaret och öppna brunnslocket, hujedamej!
 
Tyvärr hade jag inte en endaste plasthandske hemma, och mina försök med plastpåsar på handen gick åt skogen.
 
Nasty work, men nu när lite hår och annat "trevligt" klegg i brunnen är bortrensat rinner vattnet undan lite bättre, men bara lite.
 
Hoppas ni hade en trevligare onsdag! :-)
 
Kram och godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Carita

Ja Helena, som det så vackert heter. Själv är bästa dräng!

Svar: Haha, visst är det så! Och sen tror jag Lasse är ganska oskyldig när det gäller långa hårstrån i brunnen 😀
Helena Nygrund

2014-10-09 @ 10:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0