Mys, pyssel och lite rörelse

Har haft en skön helg och nu är vi ännu närmare vår veckas semester, tjohoo.
 
I fredags var vi riktigt lata, och vår middag såg ut så här, men jag lovar att det inte gick någon nöd på oss ändå, hehe.
 
 
 
På lördagen var jag o Tess ensamma, och då blev det lite shopping i Solna C.
Vi köpte med oss sushi hem, och efter maten vräkte vi i oss var sin Ben&Jerry.
Kollade på film tillsammans och jag "pärlade" lite rönnbärsgirlanger till jul.
 
När L kom hem från jobbet idag stack vi iväg till Ursvik och sprang lite. 
Tyckte att det var lika bra att springa 15 km extreme när vi ändå var i farten...
...eller inte, hehe.
Nej ni, 5 km räcker gott och väl för oss :-)
 
 
Ikväll cyklade jag och L till Friends för att titta på fotboll, men tyvärr gick det åt skogen för AIK.
 
Nu är det skratt i soffan till Ridiculousness.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mittagen såg god ut. Undrar om någon kan laga en sådan till mig på fredag?
Min helg var också både lat och lite jobb hemma men den gick i raketfart. Bara fredagskväll och sedan voom söndagskväll.

Ha en bra vecka!

Kram,
Sofia

Svar: En härlig vecka till dig med!
Helena Nygrund

2014-10-06 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0