Visst är det konstigt?!

I söndags var jag och L ute och sprang, och efter en vecka i Alicante med god mat o dryck, efterföljt av ett besök på "Franska vindagarna", var vi katastrofdåliga i spåret. Huvaligen vad kassa vi var!

Igår gjorde vi ett nytt försök, och jag blev glatt överraskad över hur "lätt" det gick.

Nysprungen, glad och förvånad, hihi.

Men på kvällen fick jag jätteont i min ena skinka, och jag kunde knappt vända mig i sängen i natt.
Idag är jag "halta Lotta", och det gör svinont när jag går, och att böja mig ner är nästan omöjligt.
Hoppas att det bara är någon streckning eller nåt, för jag vill ju ut o springa i helgen igen.
Visst är det konstigt; Jag fick inte alls ont när vi var så där usla i söndags, men igår när det kändes så bra är man halvt invalid efteråt, märkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0