Wallmanskväll

Ska strax släcka lampan efter en fantastisk kväll på Wallmans Salonger.
Där möts man alltid av så mycket värme, kärlek, glädje och grymma talanger.
 
 
Traskade i sakta mak mot Teatergatan, med min onda skinka, genom ett ödsligt men vackert Kungsträdgården.
 
 
Jag njöt av showen från början till slut, för attans vad bra artisterna är!
 
Lilla godingen Sanna fyllde år igår...
 
...och hon blev ordentligt uppmärksammad 😀
 
Jag måste, ganska snart, "släpa" med L till Wallmans, för jag är säker på att han inte vill missa denna show, och jag ser den gärna om och om igen.
 
I morgon är det dock ingen glädjens dag, för då är det dags att ta farväl av min gamla chef och Mr Showbiz himself, Hasse Wallman ❤️
Vi säger hejdå, och lämnar över honom till änglarna, för nu är det deras att tur att glädjas.
 
Dags att roa andra än oss jordbor nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0