DIY-pyssel

Idag har jag haft en riktig slapparlördag för mig själv.
Efter att ha småstädat, startat en tvättmaskin, dammsugit osv, började jag med det roliga.
När jag var på surströmmingsskivan i Sundbyberg, smet jag snabbt in på Stadsmissionen, och hittade en ljusstake som fick följa med hem.
 
Ljusstaken i svart gjutjärn var ganska fin som den var, men jag hade andra planer för den.
 
 
Jag fick börja med att skrubba bort gammalt stearin.
Och sen körde jag igång med sprayfärgsburken.
 
 
 
Jag är supernöjd med min fina "kopparljusstake", som kommer att tändas titt som tätt under hösten och vintern.
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Wow, vad snygg den blev!

Kram Victoria

Svar: Tack gulle!
Helena Nygrund

2014-09-07 @ 07:58:32
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Carita

Men den blev ju jättesnygg. Måste gå in någon dag jag oxå och kolla runt lite.

Svar: Gör det! Finns ju även Myrorna i Sumpan.
Helena Nygrund

2014-09-07 @ 08:22:03
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fint det blev!

Svar: Tack! Svårt att ta bra bild, så finare i verkligheten!
Helena Nygrund

2014-09-07 @ 15:45:14
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0